...ضـ ـــربـــان زنــ♥ــدگــــــی...

مینویسم که بگذرد...و مینویسم که یادم بماند چگونه گذشت...

...ضـ ـــربـــان زنــ♥ــدگــــــی...

مینویسم که بگذرد...و مینویسم که یادم بماند چگونه گذشت...

گفتنی های منــــــــــــ

سلام..

دوستان عزیز این درست که به این وب بیاین و نظر نزارین ..؟؟!!

دلم برای نظرات خوب شما تنگیده...

حسابی...

نامردیاش اگه بیاین و نظر نزارین...

بای تا های.

نظرات 13 + ارسال نظر
بمب آرامش سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش
____________________$$$$$$$
_____________________$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$

والا من هرچی آدرسو میزنم میگه چنین آدرسی تو بلاگ اسکای نیست

اولین روز زمستان چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ق.ظ http://yazdan-paki1.blogsky.com/

بی معرفت من انقد میام
چرا بهم سر نمیزنی
خو دلم واست تنگیده

خو اومدم قربونت برم...اومدم

بمب آرامش چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

سلااام
خوبی؟نیستی کجاها سیر میکنی؟
من نگفتم همیشه صندق وبلاگتو چک کن!!!

سلاااااااام
خوبم ....
چک میکنم اما نه ساعتی یه بار

اون یکی هانیه(هانیه جون) چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام گلم............

اومدم نظر بذارم نگی نامردم

موفق باشی بوس بوس

سلام عجیجم
مرسی
ولی همیشه نظر بذار
بوس بوس

ستایش پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ق.ظ

ایـن روزهـآ حسے دارمـ آمیختـه بـآ دلتنگـے ....


بـآزوانے مـےخواهـَمـ که تنگــ در بـَـرَمـ گیرَد


امـآ نـہ هـَر بـآزوانـے ...


تنهـآ حصـآرِ آغوشِ تـــو

✿◕ ‿ ◕ لیــــــــلی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ http://samtezendegi.blogsky.com

دلتنگی چه حس بدی است....

تنهایی چه حس بدی است

کاش...

پاره ای ابر میشدم

دلم مهربانی می بارید

کاش نگاهم شرار نور میشد

اشتی میدادش

و

که دوست داشتن چه کلام کاملی است

و

من...

چقدر دلم تنگ دوست داشتن است!


منم اومدم زینب جونی توهم افتخار بده بیا...

چشـــــــــــــــــــم لیلی جونی اومدم

ستایش پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام
اگر از طرف من میلی با عنوان hi اومد بازش نکن فکرکنم ویروس باشه
جدیدا از طرف همه ارسال میشه خود به خود
بازش نکن و پاکش کن
راستی حالت که خوبه

سلام
دستت مرسی دیر گفتی بازش کردم..

مرسی خودت چطوری

اولین روز زمستان جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ http://yazdan-paki1.blogsky.com/

همشهری آپم بدو

همشهری
باشه

لیلی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ http://sohre1370.blogsky.com

یه دوست دیگه به اسم لیلی پیدا شده واست

ما رو فراموش کردی

نه بابا
اونیکی لیلی همکلاسی عزیزمه...
فراموش چیه؟

خبر نگار یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://starsworld2.mihanblog.com

لینکتون کردم شما هم اگه دوس دارین لینکم کنین

سلام
لینک شدین

بی نام و نشان..... چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ

ما که هروقت اومدیم انصافا نظر گذاشتیم....

دست شما متشکر

هانیه شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

تهدیدمان کنند

تحریممان کنند

لب تشنه جان دهیم

سازش نمی کنیم

22 بهمن، سالگرد انقلاب اسلامی گرامیباد

مرسی گلم..

باران سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.baran-0812.blogfa.com

سلام عزیزم. نظر میذارم که نگی نامردی.
اما میخوام یه چیزی هم بگم:
اگه دوست داشتی به من یه سری بزن و پست ( شرط پروانه شدن) رو بخون. اگه همکاری کنی خوش حال میشم.
موفق باشی.

سلااام
دستت درد نکنه
چشم الان میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد