...ضـ ـــربـــان زنــ♥ــدگــــــی...

مینویسم که بگذرد...و مینویسم که یادم بماند چگونه گذشت...

...ضـ ـــربـــان زنــ♥ــدگــــــی...

مینویسم که بگذرد...و مینویسم که یادم بماند چگونه گذشت...

بنگر به خودت...

 

ماندن سنگ بودن است و رفتن رود بودن.

بنگر که سنگ بودن به کجا میرسد جز خاک شدن!

و رود بودن به کجا میرود جز دریا شدن...

(دکتر شریعتی)

نظرات 5 + ارسال نظر
ستایش یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

چقدر از این شریعتی میگید
از این سهراب فلک زده هم بگو

سهراب دهه نودی!!!!
اهل دانشگاهم
رشته ام علافیست جیبهایم خالیست
پدری دارم حسرتش یک شب خواب!
دوستانی همه از دم نابابو خدایی که مرا کرده جواب
اهل دانشگاهم قبله ام استاد است جانمازم نمره!
خوب میفهمم سهم آینده من بیکاریست
من نمیدانم که چرا میگویندمرد تاجر خوب است و مهندس بیکار
و چرا در وسط سفره ما مدرک نیست
چشم ها را باید شست جوردیگردید

چشـــــم از سهرابم بعدا میگم..
مرسی قشنگ بود..

ستایش یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ

از ما گفتن بود
در دو حالت,وقتی با طرف حرف میزنی,اصلا انتظار جواب شنیدن نداشته باش,چون کلا مخاطبت اصلا تو این عالم نیس!!...........آقایون وقتی دارن گوششونو میخارونن!!خانوما وقتی دارن ابروهاشونو درست میکنن! ...

سلاااام عقش خودم چطولی خوفی؟
کجایی ؟سر به دوستای قدیمیت نمیزنی؟

سلااااااااااااااااااااااااام عسیس دل من
میسی خودت چطولی؟
ایشالا شنبه هفته آینده
اون بالایی رو متوجه نشدم...
چه ربطی به مطلبم داشت؟؟؟؟؟

نظر قبلیت تایید نشد...

ستایش دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام
چرا؟؟
آخه چرا با احساسات من بازی میکنی؟؟!!
چرا نظرمو تایید نکردی!!!!
صبر کن شنبه حسابی حالتو جامیارم

سلام
کی ؟ من ؟ نـــــــــــــــــــــــــه
جرات داری شنبه بگو بالا چشمت ابرو

مسعود جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.bosehaye-baran.blogfa.com

واقعا زیبا بود..بهت تبریک میگم بخاطر وب قشنگت..

خیلی ممنون

ستایش دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

هیچ چیز دلنشین تر از این نیست که مدام نامت را صدا بزنم با یک علامت سوال … “؟”
و تو با حوصله جواب بدهی
جـــــــــــون ِدلــــم !؟ ...

جـــــــــــون ِدلــــم !؟ ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد