...ضـ ـــربـــان زنــ♥ــدگــــــی...

مینویسم که بگذرد...و مینویسم که یادم بماند چگونه گذشت...

...ضـ ـــربـــان زنــ♥ــدگــــــی...

مینویسم که بگذرد...و مینویسم که یادم بماند چگونه گذشت...

واقــــــــــــــعا...

 ما همون نسلی هستیم که وقتی بمیریم هم، باید از اون دنیا به مامانمون زنگ بزنیم بگیم "رسیدیم"!!!!! 
نظرات 6 + ارسال نظر
سیما و هانیه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

دقیقا

بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــه

این یکی هانیه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://samtezendegi.blogsky.com

الهی بچت بهت نگه!!!بسوزی

تجربه داری سر ۸تا بچه هات هــــانیـــــــــــه جـــــونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

(✿◠‿◠) ریحــــــــــانه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ http://khatkhat1992.blogsky.com

واقعا که!!!!!!!!!
تو هیچ وقت احساس مادرانه رو درک نکردی...

ولی مطلبت قشنگ بود زینب جونم

تو درک کردی؟؟؟؟؟؟
من عـــــــــــــــــــــــــاشق مامانمم هستم

لیلی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

عشق همیشه جوری می آید که تو نمی فهمی
و جوری می رود که تمام دنیا می فهمند
بد دردی است
عاشقی …!


بــــــــــابــــــــــا به به

(✿◠‿◠) ریحــــــــــانه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ http://khatkhat1992.blogsky.com

هاااااااااااااااااااا

بوووووووووووووق

خودتی بوووووووووووووووووووق

عمر دقایق!! دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ق.ظ

مـــــــــــادر ... مـــــــــــــــــــادر ... مـــــــــــــــــــــــا در ...سپاســـگذار خـــدایمان هستــم که تو الآن کـــنارم هستی و دستانِ گرمـــت مــوهایم را شانــه مــــیزند ...خدا را سپـــاس که هنوز دستــپخت تو را میــخورم که با عشـــق ِ مادریت برایم می آوری ....خدا را سپـــاس که هنگام بیماری دلم خوش است که تو هستـــی که نــــازم را بخــری ...خدا را سپـــاس که آرزویت عاقبـــت بخــــیری من است ...خدا را سپـــاس که تو هســـتی و من دنــــــیا را دارم ....نام اول اسمت از میم آمده ... از مـــــــهربـــــانی ....کاش مـــــــیدانستی چقــــــــــــدر دوستـــت دارم ...کاش تــــوانش را داشتم کـــــــاری برایت بکــــنم بسیار بزرگ ، که دور از خیــــــــال همه باشد...که در شـــــآن تو باشد ... لیاقتـــت باشـــــد ....اما من ...مادرم ، زنده باش و همـــــشه در کنــــــــارم ...تا قــوّتِ جـــــــانم را از چشــــمان مهـــــربانـــــت بگـــــیــــرم ....و بگـــــویـــــم که تا پــــای جانــــم دوســـتــــت دارم ...ای آرامشــــبخش زنـــدگــیـم
مادرم دوستت دارم

خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خیــــــــــــــــــــــــلی قشنگ بود...
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد