...ضـ ـــربـــان زنــ♥ــدگــــــی...

مینویسم که بگذرد...و مینویسم که یادم بماند چگونه گذشت...

...ضـ ـــربـــان زنــ♥ــدگــــــی...

مینویسم که بگذرد...و مینویسم که یادم بماند چگونه گذشت...

نکته های کوچک زندگی

جملات زیبا گیله مرد


نظرات 6 + ارسال نظر
(✿◠‿◠) ریحــــــــــانه یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://khatkhat1992.blogsky.com

چند وقتیست هر چه می گردم هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...

نگاهم اما ...

گاهی حرف می زند...

گاهی فریاد می کشد...

و من همیشه به دنبال کسی می گردم

که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید...



سلاااااااااااااام زینب جونم
تبریک میگم گلـــــــم
بوس بوس

سلام عزیزدلم...
ممنون جیگرم
بوس بــــــــــوس

s.jafari یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

بگذار سکوت قانون زندگی من باشد.
وقتی واژه ی در را کسی نمی فهمد.

مرسی گشنگ بود.

خواهش میشه..

عمر دقایق!! دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ق.ظ

من می خواهم بدانی ، امروز و هر روز
وقتی میگویم دوستت دارم ، این فقط یک کلمه نیست
با یک معنی ساده ...
این یک احساس است ، در کنار قلب من
یک عاطفه است که وجود دارد به خاطر تو ...
به خاطر تو ، به خاطر تو ، به خاطر تو
که قلبت مرا روشن می کند ، کلماتم را ، زندگیم را روشن می کند ...
دوستت دارم یعنی تو برای من شادی می آوری
و به من آرامش میدهی ...
دوستت دارم یعنی تو بهترین دوست منی
کسی که میتوانم به طرفش بروم ؛ کسی که میتوانم به او اعتماد کنم ...
دوستت دارم یعنی تو شگفت انگیز
انکارناپذیر و همین طور عجیب خیلی عجیب ، عجیب تر از اونی که فکرش را می کنم ...

ممنون جیگر

بنفشه دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

همیشه عاشق کسی باش که لایق عشق باشد نه تشنه

عشق ! چون تشنه عشق روزی سیراب میشود

عکاس باشی شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام خیلی عالیه اولین اما از اخر این چه ادرس دادنیه

من درست آدرس دادم
خودت بلد نبودی

مریم شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://donya88.rozfa.ir/

بسیار عالی بود...

از وبتون لذت بردم...

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد