...ضـ ـــربـــان زنــ♥ــدگــــــی...

مینویسم که بگذرد...و مینویسم که یادم بماند چگونه گذشت...

...ضـ ـــربـــان زنــ♥ــدگــــــی...

مینویسم که بگذرد...و مینویسم که یادم بماند چگونه گذشت...

جملات زیبا

هرگز با احمق ها بحث نکنید.

آنها اول شما را تا سطح خودشان پایین می کشند،

بعد با تجربه ی یک عمر زندگی در آن سطح، شما را شکست می دهند. 

                                                                       مارک تواین

جر و بحث

نظرات 6 + ارسال نظر
ستایش پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

1سوال بپرسم؟
این موقع شب چرا بیداری که اونوقت مطلب هم میذاری!؟

عاقلان دانند و بس

اولین روز زمستان پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://yazdan-paki1.blogsky.com/

زینب جونم خوبی؟
ببین من تازه اومدم وبلاگ درست کردم از خیلی از چیزاشم سردرنمیارم.
مثل این که چطوری تصویر بذارم یا اهنگ واسه دانلود یا پخش انلاین
از تبادل لینکم سر درنمیارم
سرچ کردم ولی هیچی حالیم نشد
خوشحال میشم کمکم کنی یاد بگیرم
هر موقع تبادل لینکو یادگرفتم حتما...
میدونم کلی بهم میخندیا
فقط زیاده روی نکن

سلام عزیزم
اسمتو نمیدونم ولی تا جایی که بلد باشم چشم یادت میدم
نه بابا خنده چرا؟ بلاخره آدم باید از یه جایی شروع کنه و یاد بگیره
توی مرکز مدیریت که هستی( همونجا که مطلب میذاری) سمت راست جعبه لینک رو پیداکن..کلیک کن روش..عنوان سایت رو اسم وبلاگ منو بذار و آدرس هم آدرسمو بذار و ثبت رو بزن وقتی ثبت شد وبلاگ خودتو یبار رفرش (یه بار دیگه وبتو باز کن) میبینی که من لینک وبلاگت شدم

ستایش پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

دانشمندان به یه نتیجه منطقی رسیدن:
از یه جائی‌ به بعد بحث کردن دیگه فایده ایی نداره،باید فحش بدی !

ستایش پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

تا حالا دقت کردی
غیر از کودک درون
و خر درون
و کرم درون
یه عدد سگ درون هم داریم !
که بعضی اوقات به دنبال پاچه می گرده !

اولین روز زمستان جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ http://yazdan-paki1.blogsky.com/

قربونت برم لینکت کردم.
اگه سوال داشتم جوابمو بدی استاد؟
منیره هستم

فدای تو..
باشه حتما
خوشبختم...

mehdi سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://mehdi-ch.blogsky.com

واقعاً درسته
جملش خیلی کاربردی بود
مرسییییییی

خواهش میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد